Onda ting kommer i tre?

Är det så man brukar säga? Hemsk dag. Hemsk dag.


Kunde inte sova inatt pga. mensvärk till tusen så jag gick inte till praktiken imorse. Har haft ont i magen hela dagen och det blir inte bättre.. Önskar att jag hade en sån värmekudde med vete eller vad det är i som man värmer. Jag hatar att ha såhär ont för man får inget gjort. Vill plugga men kan inte ligga still. Vill diska men kan inte stå rakt.

Så jag mådde sådär redan innan min syster ringde och sa att vår farmor ligger på sjukhuset. Jag vill följa med och se hur hon mår men mensvärken släpper inte, så jag bad min syster att åka dit och kolla hur läget var. Är det dåligtdåligt så tvekar jag inte på att åka dit direkt! 

Jag hatar sjukhus. Jag går inte till doktorn när jag själv är sjuk ens. Får panik av lukten. När min systerdotter föddes så var vi och hälsade på och det gick super bra! Men då hade jag ju bara en liten söt tjej och tänka på och jag kunde inte vänta en minut till med att träffa henne! Så att åka till sjukhuset och hälsa på farmor skulle va riktigt jobbigt, dels för att jag måste inse att hon faktist är sjuk.

Så om det nu är så att allt dåligt kommer i tre omgångar, vad kan jag vänta mig härnäst?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0