Praktik.

Imorgon startar en ny vecka med VFU. (Verksamhetsförlagtutbildning.) Ska bli kul, ser faktist fram mot att träffa eleverna! Dock ser jag inte fram mot att vara helt slut om kvällarna! Dagarna susar förbi så fort när man har praktik! Och jag måste verkligen hålla koll på tiden nu och komma igång och plugga inför tentan!

Den här praktik omgången ska jag ha lektioner i religon och makt. Hm.. Hoppas jag kommer på någonting som min handledare tycker är intressant och relevant för klassen!

Måste även träna mina inbokade pass i veckan! För ovanlighetens skull ser jag faktist fram mot det också! Vi börjar med Zumba imorrn 18.30!



Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Svar: jag har köpt skalen på iphoneskal.nu :)

2011-02-27 @ 21:33:56
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0