First day.

Dagen har faktist varit helt okej trotts att jag gjorde en liten tabbe ;)

Jag har med mig matlåda varje dag då det kostan närmare 50:- att äta i skolmatsalen(?) inte ok.. Men igår så åt vi inte hemma så jag hade ingen mat att ta med mig. Jag fick improvisera ihop någonting och då kom jag på att jag skulle göra en sallad och ta med en burk tonfisk! Toppen! Bara det att jag glömde konservöppnare så på lunchrasten när Lille jag var vrålhungrig så fick jag sitta där och äta mina gurkbitar :S Inte så supermättande!


Men idag blir det korvstroganoff och det är ju alltid gott att ha i matlåda :)


Kom nog på vad jag ska ha lektioner om den här VFU perioden och det känns ganska kul faktist! Hoppas mina elever håller med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0